17 ianuarie 2018

2VD

A murit partidul! Trăiască partidul!
Zilele trecute Ioan Rus de Cluj, fondatorul grupului imaginar de la Cluj, l-a certat pe Liviuț de Teleorman. Motivul? Unul acoperit cu fulgi  de nea. George Bacovia mi-a împins zăpezile lunii decembrie, uitând că în luna ianuarie ninge cu proști. Finalul poemului mă invită să rămân în stradă, să admir ninsoarea literară, dar proștii de azi mă obligă la altceva.
Cine sunt proștii? Cine sunt proștii de astăzi? Certitudine. E plural, așa că sunt în grup, adică mai mulți de doi!
(ps. Merită să recitești  poezia ”Decembre”– George Bacovia)
Liviu de Teleorman e mincinos, culmea și el știe asta. Să încep cu sfârșitul începutului (e corect). Acest individ își lucrează ”albirea” ca nimeni altul. A încercat să devină victimă, iar pe alocuri a reușit. Dacă întrebi un pesedist sau un liberal (?!) îl scot victimă sau chiar erou al revoluției. Ioan de Cluj agita câteva cuvinte în eter ce-și întindeau amenințarea politică în programul de guvernare. Urecheala de tătuc grijuliu e discretă sau chiar inexistentă. A mai dat pe afară Ioan de Cluj zilele trecute dându-i frâu liber lui Mihăiță de Brăila, dar nu și-a dat seama că ce poate face o femeie cu creierul nu face un bărbat cu același creier! (se poate înlocui creierul cu alt organ)
Să fiu trist?
Incompetența curge peste România și nu numai la Guvern!
Am prieteni (așa cred) în marele partid de Teleorman și cred în tristețea lor, în lașitatea lor, în limbile lor, în tot ceea ce înseamnă profit pe urma partidului, dar nu cred că nu sunt...români, ajungând să întindă pătura sinecurilor până la Liviuț în dormitor. Ce pot să-i spun prietenului pesedist că colega (acceptă cacofonia pentru că și eu accept prostia și lașitatea ta) 2VD e...premieră!
Postmodernismul reechilibrează natura. Nu-i mai spui proastă sau prost, limitat sau limitată ci invoci divinitatea să fii...teleormănean.
Cum naiba le găsești, măi Liviuț? Duduia (2VD) e SINGURA din partidul tău ce n-a câștigat primăria în Teleormanul atins de Dumnezeu și Diavol în același timp. Cum naiba să poți promova la nesfârșit incompetența și să râzi în fața atâtor români mult mai intelegineți, meritocrați sau oricum ca tine și noua ta descoprire politică. 2VD!
Liviuț ai spus  că ai mână proastă și nu mai faci numire de...premieră! Tu chiar mă crezi prost. Nu pot să fiu laș - ca acoliții tăi din pesede - îți spun că ești mincinos! Propoziție simplă: Liviu minte!
 Cititorule nu-i musai să fii de acord cu mine, dar dacă accepți lașitatea, prostia să devină parte componentă din viață, atunci e bai, vorba ardeleanului.
Legăturile teleormănene ușor ies la iveală și puțin îmi pasă, mă doare că a trecut o zi în care iar am pierdut. De ce? Pentru că un laș, un mincinos îmi decide viitorul.
Pesediștilor cu coaie (el) și creier (ea) opriți acest ”Program de Guvernare”. 2VD îmi reamintește că ea nu e pentru om ci pentru...program. Ești precum gândești. Un mare zero sau un volan. Apropo, manegerul e...bun?
Dacă ați ucis bunul simț, doar tupeul vă lipsește și puteți ucide speranța. Duduilor de Teleorman vă doresc sănătate, dar în altă parte.
De dincolo și de dincoace de  Guvern, Pilu de pe lângă Teleorman
ps
e rău tată, e rău și e și grav!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...