15 ianuarie 2018

MIZILIC

N-am dorit să evidențiez un avorton politic nici într-un caz, dar nesimțirea, nu a mea, m-a obligat. ”Duduiul” Hunor și Kelemen a ieșit la rampa autonomiei. Acest frustrat individ cu origini clare își manifestă președinția de partid total aiurea. Ca până acum de altfel.
Hunor baci s-a îmbrăcat, atunci când țara o vrea (?!), în hainele europeanului virgin și veșnic cocoșat. Își înfige picioarele în pământul străbun și împinge arătătorul înspre dușman amenințându-l, pardon solicitându-i un ținut sau o autonomie.  
Hunor baci, un parvenit al postmodernismului și un limitat om politic (am argument la kil) vrea să împroaște cu paprika, acolo unde s-a folosit doar…sare! Mișcarea arătătorului mă obligă să-i arăt locul de destinație și abia apoi să-l lingă, are gust precum viziunea lui despre propria țară.
Acest excrement politic rostea cu subiect și predicat rolul său de negociator în postmodernism – ”… trebuie să creăm o situație în Parlament în care putem influența deciziile, putem face parte din luarea deciziilor…” , adică eu, alegătorul ce să înțeleg, că tu, cel mai președinte-maghiar de pe aici, vrei să fii în jurul puterii în permanență? Bă, Hunor baci, tu ai fost și ești acolo în permanență!
Tot tu ți-ai permis să nu-ți iubești țara! România! Da, asta-i țara ta. Nu-i nici Orbangaria, nici Ținutul Secuiesc, e România dodoloață. România Mare!
Tu ești urmașul lui Decebal, chiar dacă nu-l recunoști de…tată. Probabil mama ta este Traian, dar nu Traian Băsescu. El te-a acceptat după lungi negocieri cu udemereul de la Mangalia, pentru că și acolo sunt…turci.
Cum îți permiți să-l chemi la raport (ești mic) pe Mihai Tudose să-și ceară scuze? Numai așa că s-a înfoiat risz în tine. Unde-i libertatea de exprimare la care cu atât de multă râvnă (buzgosag) apelezi. Hunor baci, tu nu pricepi că ai spus limpede și nedecolorat  - ” că nu avem de ce să sărbătorim în 1 decembrie…” și vrei să îngenuncheze în fața steagului tău? Te știam de excrement politic, dar să ceri hârtie în acest sens mă lasă fără nicio ejaculare fără vector. Nici măcar flegma nu pleacă. Bunul simț e în dicționarul altcuiva.
Ora exactă! 2.15
Hunor baci, ești românul ce-ai fost decorat cu Steaua României! Hunor baci cum poți să calci în picioare etnicii tăi și etnicii mei? Ei împreună, și nu numai ei, formează România, cea care îți dă dreptul să te exprimi liber, dar cum să-ți cer cei șapte ani politici, dacă ești un avorton…politic.
Hunor baci, eu îmi aduc aminte de un roman (ce a fost hulit de românii ce astăzi te îmbrățișează pe tine) ce a spus despre VIS – ”…voi lupta până la ultima picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine…” (n.n. Ioan Rațiu, 17 mai 1990). Știu că ești și obraznic și-mi trimiți gândurile spre Voltaire și-mi spargi actualitatea cu vreo trei secole și un pic dar ”…je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je battrai pourvous ayez le droit de le dire…” – dar nu-mi poți distruge VIS-ul.
Steagul ținutului Secuiesc nu-i mai colorat ca ținutul Lăpușului sau a Hațegului. E la fel ca cel al Bârsei, Râmnicului, Herței și toate ținuturile României dodoloațe.
Hunor baci, ție îți curg mucii și tu crezi că-i ruj.

De dincolo și de dincoace de ținutul Secuiesc, Pilu Românul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...