07 aprilie 2020

MARȚI ȘI CELE TREI CEASURI...ROLEX


Virusul și-a băgat coada, picioarele și tot neamul în ”puțul” marilor gânditori de pe aici și de nicăieri. Așa e cu mine, dar să fii liniștit cititorule, că doar azi sînt – eu sunt pentru sînt – trei ceasurile rele și restul minute de coșmar.

Așa că reiau de la capăt și mă ascund în spatele acestui inamic, deloc mic, invizibil și-mi arunc părerile în scris. Unele evident.
Crema elitei de pe la noi s-a adunat la semnul baciului sibian și așteaptă ca asinii să nu moară! Ei cară tot ce poate fi muls. Se pot înlocui câteva cuvinte, ca de exemplu muls cu jaf, elită cu oaie, asin cu măgar, așa spre deliciul magazinelor închise de pandemia mamii ei.

Șugubățul președinte mă întinde cu încă o lună. Ei bine, e pentru viitorul meu. Știu și îi mulțumesc că-mi dă șansa de a mă reinventa  ca un proactiv în această stână. Behăi două sau trei zile și...uit. Poate să-mi fie luată lâna, da prunii...nici într-un caz. Orice, dar prunii nu-i dau!

M-am minunat (atunci) cum ”duduia din teleorman” gafa la minut, atât economic cât și lingvistic, iar (acum) mă minunez de ”duduia din sibiu” cum se ia la trântă cu limba română și ludovicul 2. ”vice duduia” îmi – propaghează – noi metode de existență, cum ar fi – să mă trezesc...mort – în speranța că acest ludovic 2 face trecerea de la alegeri anticipate la...prelungirea mandatelor.

Asta da schimbare de virus, pardon de strategie. În adâncul statutului se simte miros de eșec în fața ”eternului dușman...victorios”.
Virusul ăsta e bun la ceva. Protejat de mască și cu dorința de  a căpăta pensie specială mă întind la soare spre est! Importanța răsăritului este fatală acum, când virusul mă va ”obliga” să mă bronzez spre...vest, mai stau să și...cuget. Îmi privesc prunii, măi dau cu mătura colbul depus pe una sau alta (declarații, documente, etc) și apoi mă ”țâp”pe cearșaful fabricat în est și comercializat mai pe la vest. 

Copil fiind cu ceva vreme în urmă, știam că atunci când doi se ceartă al treilea...câștigă, am crescut și am aflat că adevărul e altul, cei doi nu se bat și al treilea nu...există. Serios?

Baciul sibian venit fără telemea la capitală crede că poate domina piața agroalimentară dâmbovițeană. Ocaua n-are...gust și nici miros, poate să fie folosită dar din partea cealaltă și atât. Sâc.

Prietene pe tine te suge, pardon te mănâncă oaia, darămite lupul de  pe vapor, pardon din pădurea Băneasa sau alte păduri nedefrișate cu ajutorul tău (mai mult sau puțin...oficial). Apropo, lupule marinar ce ești, rafinamentul tău animalico-politic iasă acum în evidență. (n.n. pentru neștiutori mă refer la chestia cu micile magazine de cartier înlocuite de coloșii comerțului...neautohton).

Astăzi în cele trei ceasuri rele de marți virusul se dezvoltă. Neputincioși dar tupeiști, mici și neînsemnați, săraci dar cu gratii la ferești (unii deocamdată) încearcă să-mi amenințe viitorul cu acest virus.
Aștept plin de proactivitate nițică timp să văd ”delicatețea” omului de lângă mine, reacția și explozia...tribului.

Vorbă multă, sărăcia neamului și prostia ciobanului. Hai, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...