28 aprilie 2020

SÎNT LAȘ - scrisoare (între) deschisă duduii MAC, MAC -


La (bună) revedere. Pare-mi potrivit salutul meu precum precizia erorilor în această pandemie, nebunie și abia la urmă anestezie.
Zilele trecute prietenul inimii și minții mele, dar și finul binecuvântării mele, Cozmin (n.n. Cozmin Gușă) îmi agita o lectură colorată cu pamflet dar și cu tonuri seismice greu de acceptat, mai ales dacă locuiesc la etaj. Uneori lectura se plimba pe alei nemurdare cu sex neprotejat și mai presus de toate, pe...nemestecate. Sexul oral lasă loc de zâmbet și regret, că doar nu mai contează o m...e în plus sau în minus. Cozmine, ai (avut) dreptate!
Textul ”sexos” avea un adresant clar. Presa! Acum am o dilemă și încerc să aflu răspunsul. Eva înainte de toate a fost ziaristă? Adam a fost mogulul? Șarpele ce rol a avut? Asta dacă era o presă...creștină, dar cum atunci ”presa” era nelocuită (?!) mizeria s-a păstrat  și astăzi! Duelurile ”știu dar tac” între unul și altul există de la începuturi. Un amic mi-a răspuns la una din dileme, ”stai liniștit, duduia e pusă acolo pentru că nu știe, ea face ce i se spune, cum naiba  muta asta rea să aibă atitudine. E legată cu o lesă și din când în când sfoara devine elastică, dar nu produce...cutremur”. Cam asta e și acum. Cu alte cuvinte ”apă bei, apă joci” .
Încep să privesc puțin în oglinda retrovizoare și simt adieri de vânt ”roșu înflăcărat”. Simt cum la urechea mea se agită șoapte de frica unei noi partide de sex oral – ”o regret pe Veorica” – tresar și cu pantalonii în vine alerg ca un pinguin dar mă opresc în  fața unei alte dudui, la fel de limitată. O privesc fix în ochii ăia nevinovați. Sâc.
Duduie profă de limbi, mai exact de limba română,  n-ai nici o (corect se scrie nicio) vină. Tu ești acolo, pentru că eu sînt (corect e sunt) un laș. Ești o scursură politică plină de dispreț, cauți să-mi silabisești toată neputința ta!
Brusc copilul acestei nații este prioritate! Cum ți-ai și v-ați dat seama că este UN copil în  acest joc murdar provocat de urmașii unor altor scursuri politice? Silabisești folosind un ton de video-chat dar și atenționându-mă cu degetul că musai să am orgasm electoral în dialog cu tine. Nu mă pot scurge, îmi păstrez cuvintele pentru un alt dialog, păstrând distanța socială, ce-l simt mai umed.
Chiar și Corina Chiriac devine ofticată pentru că tu, duduie, ai distrus un hit. ”ce mică e vacanța mare”. În ultimele trei decenii o cantitate uriașă de scursuri politice și-au definitivat studiile, doctoratele în plină nepandemie să poată accepta sexul (m)oral academic așa cum cere fișa postului.
Auzi maică precistă și tu starețe Vela, când ”presa” asta virgină și-a deschis buletinul de știri, oferind primul loc...copilului din acest joc? Când? Niciodată!
Duduie, cât de mult contează copilul urban pentru tine? Ca copilul rural? (acceptă-mi cacofonia duduie de limbă română). Cum e cu onlainul (merge și așa) prin șură? Ca sexul în paie? Așa-i, zgârâie!
Silabisirea te-a ajutat la echilibru? Fătucă cu memoria scurtă, ești în lotul acesta de peste două decenii și n-ai dat gol. Ai ratat orice ocazie, chiar dacă uneori aveai și fuleu (în acest caz cuvântul fuleu are alt sens. te-ai prins?).
Cum naiba copilul acestei nații să crească ”tare ca piatra, iute ca săgeata” când tu nu-i dai nicio șansă ca el să  joace în același timp la două echipe – doar tu poți să joci la două mastere în același timp în care erai (și ești) plătită din ban public (ca mine de altfel) într-o funcție...dăruită pentru merite deosebite. Prin batistă?
Copilul nației contează pentru tine, îl sufoci cu daruri. Arunci peste el tabletă, calculator și ordonanță, ca el să se simtă iubit și mângâiat. Copilul va crește, fără sprijinul părinților, mângâiat doar de bona thailandeză și bunica de la țară. Părinții sînt plecați după sparanghel, iar la întoarcere tableta și calculatorul va fi înlocuit de un ”merțan” de la tată mustăcios și mamă fără ou, asta dacă cineva câștigă pariul.
Duduie e vorba de pariul ”dă merțanu, io fac sala”. Îți pasă de copilul acestei nații și te cred. Îți pasă și de dascăl și te cred. Chiar cum e cu spusele plecate din gura ta: ”...pentru elevii care au probleme de sănătate sau au în familie persoane cu risc de îmbolnăvire, prezența la școală va fi opțională doar cu aprobarea părinților, în această situație elevii vor continua on line...”. În nemernicia curiozității mele te întreb duduie, dascălul ce ARE în familie persoană cu risc de îmbolnăvire și n-are părinți poate să-ți dea una, alta on-line? Dacă copilul (nu te lega de cacofonia mea că te fac Viorică) are doar un calculator și spre ”ghinionul” lui părinții în țară și lucrează on-line și ei, școala își modifică orarul?
Chiar îți pasă de copilul acestei nații, de aceea mă bucur că aparțin altei nații!
Sînt un laș duduie, te-am lăsat să-ți lăfăi mărimea, lașitatea mea a dat șansă scursurilor să decidă.
Uite ce vede copilul din mine acum: ”... cu cât ești mai prost, mai imoral, mai leneș, mai nesimțit, mai lingușitor, mai prostalău, mai grobian, mai ticălos, mai curvă și obligatoriu corupt ai șanse de a deveni politician de top...” (colegul matele duduie, Rareș). Și acum curiozitatea. Ești în top? Ludovic e în top? Viorica e în top? KIW e în top? Dinamo e în top? Vela e în top? Dragnea e în top? Ce jucători, ce lot! Unde sînt calificările de altădată?
Duduie te dezamăgesc, am o informație că Dumnezeu îmi dă posibilitatea de a mă juca la butoane pentru un minut în ”România normală”. În acel minut te provoc să te transformi și să devii duduia de la video-chat. Doar un minut iar în acel minut să-ți cadă netul precum cad buștenii acestei nații.
Apropo, tot colegul tău Rareș (n.n. Bogdan) se lăuda în baia de mulțime (nu anticipai pandemia, era pe 1 decembrie anul trecut) cum taie el pensiile speciale ”...le vom tăia și vom face multe altele de ce am promis. Pas cu pas...”. Acum e liniște, virusul a tocat lama foarfecei, justiția se joacă precum copilul pe tableta venită cu...virusul. Justiția are mască, dar și...batistă. O m...e mică înainte de culcare.
Duduie nu tăia nimic, nici măcar vacanța. Sînt laș pentru că ți-am dat șansa să...fiu păcălit.
Silabisește mai departe, pentru că mi-am luat m...a. Apropo, baciului sibian i-ai silabisit mult, sînt surprins de silabisirea lui. Chiar toți...silabisim?
Să-mi bag silaba în orice vocală ieșită din cuvânt! Au!


Un comentariu:

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...