29 aprilie 2020

KWI A ÎNVIAT!


S-a întâmplat! S-a întâmplat?
Între cele două semne de punctuație îmi sprijin hamacul, lăsându-mi corpul, nevirusat, să-și detoxifieze dansul pe un portativ cu note...informative. Mister KIW a acceptat să... ”accepte” o conferință de presă, cu alte cuvinte să răspundă, și el, la puține întrebări ce sînt din plic. ”Plicul” luat sau dat tot m...e se numește.
Distinsul prof. ”șase case” a reușit să-mi capteze atenția, atât cât am răbdare ce-i drept, într-un mod curios. Pe alocuri chiar a fost ”bunicel”, dar acolo unde întrebarea ”doare” mi-a trântit-o precum scursura lui Dragnea-penal, individul ”altă întrebare”.  KIW a simțit să fie ironic și pragmatic în același timp. N-a trecut testul. Nu are carisma primei doamne și nici...stilul funcției dobândite printr-un concurs, câștigat până la urmă, cu un candidat invizibil precum acest virus.
Duduiul sibian m-a copleșit, a încercat să păcălească dar...virusul știe ce și cum. 
Dialogul cu Dan Tapalagă a fost pe ”placul” profului, fost meditator, fost inspector, fost primar, fost președinte în opoziție și actual președinte la...putere! Acolo unde el nu vrea să fie, orice din șirul prezentat, taie scurt și dă notă spunând, înghițindu-și propria flegmă, gata, ajunge, mulțumesc.
Mă așteptam de la KWI să-mi ”satisfacă” siguranța, nu să-mi ucidă ”speranța”. N-a fost în stare să accepte că a greșit, el sau cei ce-l ling atât de precis, chiar și locul unde el e...uscat!
M-am prins din două mișcări de stânga și trei de dreapta, că acest virus neucis e vina lui Dragnea și a altor pesediști. Într-un  colț, virusul a încercat să nu râdă în public și să construiască un alt traseu politico-administrativ printre cele ”șase case” și ”incubatoarele cu ouă nenumărate (încă)”.
Mister KIW a fost ”rugat” să-mi spună dacă a fost ”informat” de servicii – din timp – de existența ”dușmanului invizibil” și neastâmpărat. Merită revăzut dialogul...complet! Genial joc de gleznă ”don’ profesor”. M-am scărpinat într-un singur loc!
”...nu am atins maximul în România...” – nici nu îndrăznesc să te contrazic stimate domn. Mă bazez pe ”interiorul” meu și simt prăbușirea. E trist pentru mine, de casele tale chiar  nu-mi pasă, să fie trei sute, chiar nu-mi pasă. Mă iei și la mișto că ”te-ai tuns acasă”. Chiar, în care dintre case și cine te-a tuns? Eu înțeleg că ești președinte, tu ai înțeles?
Invizibil nu este numai virusul, invizibilă și inactivă e și scursura omului politic. Stimate domnule prof. în ce ținut vrei să dobândești autonomia? În noul ținut secuiesc? N-ai vrea matele să mă ții puțin...de vorbă? Virusul e invizibil, asta o știu. UDMR-ul e tot invizibil? Nu! Și e grav, mult mai grav ca virusul. Virusul ucide! Moartea nu înseamnă dispariție. Te-ai prins? UDMR-ul...naște și nu e fecioara Maria!
Cred  că tu,  domnule președinte, ești într-o confuzie. Alegerile s-au terminat! Am nevoie de obiectivitate stimate domn! 
Are dreptate CTP-ul, te-ai transformat în vânt, încerci să aduci un suflu în pânza politică a partidului condus de Lucovid.
Te rog domnule președinte apără-ți țara și nu guvernul! Dă-mi șansa să n-o mai văd pe duduia iubitoare de limba română bazată pe silabe și pe...labe, dă-mi șansa să văd și să cred (!!!) că n-ai mințit (exemplu cu școala dintr-o regiune franceză – asta c-am fost indulgent cu acest exemplu), dă-mi șansa să-mi culeg în curtea mea sparanghel, chiar dacă n-am semănat (!), dă-mi șansa să cred că nu m-ai păcălit...anul trecut!
Dacă a fost nevoie de cincizeci de zile, bifate,  pentru a dialoga (acest dialog pe alocuri era mai strict ca ordonanțele militare ale starețului Vela ce-ți suflă în ceafă) despre ce și cum cu viitorul acestei nații, cred că ai o mare problemă. Tu nu ești profesor și eu elev. Eu nu stau în bancă și tu la catedră. Te-ai prins că eu înțeleg că ești președintele în funcție? Chiar nu înțelegi că eu m-am tuns...acasă!
Să fii președinte e simplu, poate să-ți confirme toți președinții din consiliile de administrație atât de ”profitabile”, tu, stimate domn ești obligat să simți, să înțelegi și să respecți articolul 80 din Constituție, altminteri ”prietenul” tău te ajută să ”trăiești” articolul 95 din aceeași...Constituție!
Plec după acest dialog puțin dezamăgit. Ne prăbușim și tu știi asta !
ps. Să-ți frec frizerul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...