24 septembrie 2013

SE POATE ŞI MAI RĂU



Am mai trecut un hop. Sînt liniştit şi iritat în acelaşi timp după isprava lui „Unicului Ganea”. Din respect pentru activitatea lui fotbalistică, atunci când nu caftea pe nimeni, îi scriu numele cu literă mare, altminteri în dreptul numelui său era o pauză mare cât, nu cât inima Holografilor bătrâni, ci mare cât diferenţa dintre normalitate şi haosul ce-l acceptă atât el cât şi tu, suporterul din umbră.
În povestea asta nu comunic cu cititorul, îl las să-şi bucurie timpii de toamnă rece, şi-mi îndrept povestea spre suporterul din umbră.
Individul ce s-a numit investitor, am înţeles că a plecat cu coada între picioare şi flămând pe deasupra. E drept l-a săturat un individ cu nume de poziţie şi cam atât. Frustrările unora sau altora se manifestă în jurul „activităţii economice” , dar ele nu pot da decizii cu multe...zerouri.
Actualul antrenor, bogat ce-i drept, îşi arată inteligenţa „sportivă” fără nicio prejudecată. Îmbrăcată în costumul Evei, inteligenţa lasă urme, din păcate, de ură. Un alt individ, la fel de inteligent, îi acceptă goliciunea ca pe o icoană lăsându-şi ejacularea sportivă să verse peste tot, chiar şi peste cei...gură cască.
Nu-i vorba de neputinţă, aşa am crezut în primele pagini, dar răsfoind „fişa medicală” am descoperit că „mediul înconjurător” acceptă aceste masturbări sportive ca pe o...necesitate.
Nu, frate, în filmul ăsta nu vreau să joc şi n-am nici cel mai mic motiv să accept vreo propoziţie din scenariu, atenţie, chiar dacă nu-i ficţiune.
Penibilul joc de la Mediaş e o răsplată, deloc ciudată, a neinteliJentului ganea. Pardon cu „g” mare am spus în scris cu ceva rânduri în urmă, deci Ganea forţează şocul. Am mai afirmat, poate să câştige şi cupa cu ardei gras din fotbalul mondial, el nu le poate avea pe toate. InteliJenţa , în această parte de ţară, nu-i îi este prietenă.
Ce fâs pot descoperi eu întinzând rânduri penibile despre individul Dedu? Nici un fâs. Pe acest „eşec fotbalistic”, chiar dacă-n viitorul apropiat celălalt eşec (n.n. Ganea) îl va ignora, nimic nu-l poate reconstrui ca fotbalist. Pentru el şi Ene, Dumenzeu a intrat în şomaj. Dar asta e o altă problemă şi un alt destin.
Ganezule, datorită inteliJenţei pure, ai reuşit să-ți faci mai mulţi duşmani decât tot poporul rus din anii '40. Te-ai urcat la „catedră” şi ţi-ai făcut cunoscut repertoriul, limitat din păcate. „Tu cine eşti bă?” e maximum de frumos. De la această întrebare în jos e cv-ul tău jenant.
Proverbul românesc cu vântul şi culesul e complicat pentru a-l duce la bun sfârşit, de aceea mă mulţumesc cu „spectacolul” oferit în fiecare etapă. Ai intrat în circuitul antrenorilor din liga lu' Mitică cu „bulan”. „Căutările” tale au dat roade, dar rodul nu se...vede. Ţi-ai luat propriul sac, l-ai legat şi recolta numai pentru tine. Mânănc-o în linişte şi apoi şterge-te pe gură. MărJinean şi tu te poţi şterge, doar nu vrei să fii murdar în colţul gurii?
Prestaţia de la Mediaş nu mi-a pus capac. Recolta mea nu era şi nici n-a fost descoperită, nici măcar atunci când apreciam atitudinea. Aveam în schimb o întrebare la mine: „nu ştiu ce naiba le faci?” Târziu am înţeles că le făceai nimic. Dumnezeu nu era...şomer.  Ganezule încearcă să mergi cu faţa. Fă un duş cu apă rece şi reîncepe-ţi viaţa de antrenor. Nu-mi displace viitorul tău, asta numai după duş, de aceea nu-ți bate joc de Istoria clubului ce are, atenţie, şi Literatură.
MărJinean, nu răsfoii file ce conţin  „programe” şi „succesuri”. Voi, da, voi doi sînteţi dovada vie că expresia „mai rău nu se poate” e reală şi periculoasă. Din ce motiv? Căutaţi răspunsul după ce plecaţi. MărJinean, amr-ul se apropie de valoarea...zero. Chiar vrei să te îmbraci cu ea?
Ganezule eşti pe drumul prost din antrenorat. Nu trece pe partea opusă, schimbă direcţia!!!
De dincolo şi dincoace de Dedu, Io

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...