08 ianuarie 2013

2013, UN SERIAL CÂT UN...AN



 Hai noroc şi la mai mare.
  2013 nu şi-a amânat apariţia nici măcat o secundă. A aşteptat la o coadă cenuşie, ba chiar sură pe alocuri, l-a împins pe 2012, cum numai Crinel liberalul ştie s-o facă, fără nici un menajament lăsându-l la rubrica „profeţii despre trecut”.
Am crezut că nu-mi încep poveştile cu spaţiul politic, dar cuplul umoristic şi pe alocuri politic, Victor şi Crin, vor să-mi „frece” al meu...destin.
Nu, nici chiar aşa, referirile de bine nu sînt înspre mine, ele au „adrisant” exact. După ghiduşia, prelinsă pe axa: procuror – plagiator – cuceritor, „Măria aşa şi aşa”, nu scapă nici un moment de a-mi arăta majoritatea (?!) de la urne.
Copilul teribil a UDMR-ului, pe numele de „cnp” Kelemen Hunor, năucit de atâta guiaş şi leveşă, fără a se drege ca tot românul (?!) cu o zamă de moare, şi-a etalat frazele politice pline de venin moral şi anume: „...n-am acceptat să nu modificăm primul articol din Constituţie, potrivit căruia România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil - acesta a fost punctul de la care n-am mai putut continua. Am exprimat public în repetate rânduri îndoielile noastre privind acest articol. România nu e stat-naţiune, asta poate fi cel mult ambiţia unor anumiţi politicieni...”. Ce mai e de spus? De spus, nimic, dar de...scris mai este loc şi încă pe atât.
La scurt timp, lovindu-şi foalele cu cele două mâini pe care le avea la dispoziţie, îşi purifică declaraţiile cu o frază ce a primit acceptul Ministerului Sănătăţii: “...Liderul liberal, Crin Antonescu, şi cancerul politicii româneşti, conservatorul Dan Voiculescu..."
Victor Ponta, emoţionat de cele spuse, intervine pe lângă Institutul de Medicină Legală şi îşi aduce câţiva muşchetari, pe post de consilieri, ridiculizând încă o dată, dacă mai era nevoie, această alianţă ce a spart la propriu manualele de ştiinţă politică.
Ai crezut, cititorule, că a ajuns în palatul Victoria Aramis? Te-nşeli...monocolor. E perdantul Frunda, ce-l fără de păcat în faţa electoratului. Tulai, vai  Istenem, asta fost făcut numai in ciuda  colesterolului, ridicat mult, a fechetorului (n.n. Dan “Felix” Voiculescu).
Dacă baronii PSD-işti l-au înfrânat pe premierul Victor Ponta (oare râde Liviu Dragnea când mă adresez lui Victor Ponta cu apelativul: premier?) şi îndepărtând, pe bună dreptate UDMR-ul de la guvernare, acest D′Artagnan de Târgu Jiu forţează ridicolul şi în acelaşi timp romanul “După douăzeci de ani”, reinventând ridicolul. Ponta încearcă să reformeze UDMR prin atitudini de lup moralist, de parcă succesul reformării PCR, pardon PSD, a fost unul reuşit. Baronii, dinozaurii, rechinii din Animal Planet PSD au dispărut. Lupii tineri sînt în...staul. Hai Victore, mă laşi, moare de râs chiar şi creatorul tău, Adrian Năstase, aflat într-o liberate impusă.
Cea mai importantă minoritate din România, să nu râzi Mădăline (n.n. Voicu), era cât pe ce să-şi frângă gâtul la final de 2012, de aceea 2013 a intervenit spre disperarea unuia sau altuia.
După cum a început anul politic, îmi dau şanse mari că voi asista la un serial plin de polemici şi scuipat politic. Realizările sau faptele, mai încolo, poate în campania electorală de la europarlamentare în...2014.
Ptiu drace, dar când naiba a trecut 2013?

De dincolo şi de dincoace de normalitate, Pilu


       


Un comentariu:

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...