03 august 2013

TAS.ul !

E vacanţă cam peste tot. În Guvern, putere şi opoziţie. La Cotroceni se lucrează şi încă bine. Deh, sînt bugetari. Deocamdată. Teba, tatăl Ebei, se mişcă natural. Când pe plaja de la Neptun când pe piaţa transferurilor. După ce „şi-a înscris” în campionat „mişcarea preapopulară” aştept să „simt” decizia TAS (Totalitatea Acţiunilor Subternane). Cu rânjetul hăhăit şi calmul marinăresc, el giocattore, simte că piaţa transferurilor e în pericol. Sume de verzişori circulă fără atenţia Albei ca Zăpada sistemelor de control şi alte matrapaslâcuri ce nu-şi caută „rolul”. Chiricheş blocat! Atenţie! Crin Antonescu e liber de contract !?

Transfer egal coabitare în lumea bună. Crinel, pe prenumele de copilandru a politicii, începe să se mişte şi el natural de...dreapta. Asta văd. La aşa campionat aşa jucători şi echipe. E plin de fair-play. Ptiu drace cât de naiv am devenit într-un sfert de secol.

Simt o „mişcare” surprinzătoare pe piaţa transferurilor. Fraţii Becali mai au de învăţat, chiar şi fraţii „Gică” (H. şi P.) ce-şi pregătesc fotoliile de la ferefeu şi şemineu. Crin îşi negociază postul, viitorul în grupe şi de ce nu viitorul de...după.

Mister jucător, originalul, m-a ameninţat demult cu „noul” la putere. O femeie în funcţia de preşedinte. Abia acum am înţeles de ce? Nada cu „blonda de la Cotroceni” e o pistă falsă, pentru a diminua...miza şi suma. Sacrificiile? Un moft în faţa poftei.

Coabitarea vorbită, scrisă şi etalată de „trepăduşii jurnalişti” (nişte moguli executanţi) nu dezvoltă viitorul. Echipele se agită. Miza „ligii campionilor”  agită antrenori şi meneJeri. „Biciclista” vorbea lunile trecute cam aşa: „Gigi Becali se cheamă el”. M-am străduit să înţeleg mesajul sindicalist a pupinumanului meneJer, dar n-am reuşit. Aşa şi fostul căpitan, fără do$ar, grăieşte astăzi, dar fără sunet. Atenţie la fapte.

Minusculul Crin va creşte. Victoraş e în vacanţă. În state. Pardon cu „S” mare.

După foileTOANEle cu Pacepa cel vândut şi cinstit, scuze tovarăşe Ion Iliescu, după privatizările, de fapt corect e...privatizarea, cu iz de „na-ţi-o ţie dă-mi-o mie”, aducerea de bună voie a „marelui terorist”, mă surprinde tăcerea lui Crin. Oare chiar aşa să fie? Viitorul preşedinte a ţării va fi...o EA?

Ceritudine de tâmpit (ascultătorule mă refer la propria-mi identitate). Victoraş n-a plecat în vacanţă cu CFR Marfă. A lăsat-o acasă. Altă certitudine. Cireşica nu-i haltă, în cel mai dezastruos caz e o bodegă.

Gata, m-am obosit. Mă aşteaptă „apa” cu gheaţă a piscinei, fetele şi...preşedinţia.

De dincolo şi dincoace de coabitare, Io

 

p.s. Victor, tu ai uitat de durata numărătorii de la box? Doar 10 secunde nu 10 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...