25 iulie 2012

ÎNTREBĂRI DE VACANŢĂ

După spectacolul mediatic, trist din cnp-ul meu de vedere, duminică, într-o zi a suspendatului preşedinte-jucător, „U” se întâlneşte cu Gloria, deloc ciudată, a Lordului. Dacă România a avut, are şi nu ştiu dacă o mai avea un preşedinte jucător, la „U” există un semi-preşedinte...jucătoare. Într-un Ardeal pe alocuri mai mult decât liniştit, dintr-o dată dă buzna un serial de tip reality-show cu limbaj clar de...rating. Ciudată lume, ciudat scenariu.  „Săgeata” trimisă de F.W. la Cluj şi Napoca joacă de parcă Someşul ar avea acelaşi curs ca Dâmboviţa, se ia în gură (expresie de dincolo de...dincoace) cu toţi şi toate. Oare, e prea banală întrebarea: de ce? Suspendatul Băsescu îmi ameninţa salariul cu axele lui, dar axa Boc – Lazăr – Mărginean, formează cele trei puncte de sprijin ale trepiedului fotbalistic de la „U” ? Pentru mine Boc rămâne la fel de curajos precum îi este statura. E drept, într-un pamflet nu te „agheţi” de trăsături fizice ale individului, dar ăsta nu-i un pamflet. Cine pe cine urăşte. Prodanca pe Niculescu sau invers. Mărginean pe Niculescu sau Mărginean pe...nimeni. Apropo mare fotbalist a fost acest „fost...jucător”. Ce am să fac eu? Simplu, cât timp ei se ocupă de fotbal, asta am înţeles că fac, am să-mi aşez în faţa ochilor evenimente petrecute la club, poveşti între idoli, jocuri (mai puţin văzute de publicul larg) şi alte aspecte ce înseamnă la final...reality show.

Chiar îmi pun câteva întrebări (zece în acest episod ) şi zău că am să răscolesc să aflu răspunsul (întrebările sînt numerotate, dar sînt într-o ordine zăpăcită pentru că sînt în concediu):

1.       De ce a plecat Ionuţ Badea, după ce şi-a adus familia la Cluj (n.n la nici o săptămână)?

2.       Cine şi de ce a distrus proiectul „U” Cluj via Romprest şi care a fost sau este finalitatea lui?

3.       Cum naiba la Mediaş jucam? (când eram gazde)

4.       De ce a plecat Călin Hinţea?

5.       De ce F.W. nu şi-a făcut prieten decât pe Paul? (Paulică mă bucur pentru tine)

6.       De ce Anamaria Prodan se ia în „clanţă” cu Claudiu Niculescu sau invers? ( adevărul o să iasă cât de curând la iveală, mă „zbat” să rezolv răspunsul la această întrebare.  „Clanţă” este un cuvânt din limba...mecanică. Adevărul o să iasă la iveală. Curând. Unii îl ştiu şi ei ştiu că eu îl...ştiu)

7.       Cine a avut interesul să spună că Emil Boc n-a fost invitat la lansare? (din cnp-ul meu aia n-a fost lansare ci terapie de grup)

8.       De ce a plecat  Sandu Tăbârcă?

9.       De ce Anamaria Prodan vrea să deschidă cutia...cu probleme? (n.n. „dau actele firmei tuturor” – marţi seara la TVR Cluj)

10.   Aceasta este o întrebare cu tâlc: ce se întâmplă cu istoria, dacă aflăm că istoricii au descoperit un adevăr crunt despre Mihai Viteazul, adevăr ce-i strică toată gloria din manualele de istorie, că sentimentul şi adevărul...dor. Chiar de ce naiba doare ADEVĂRUL? (asta-i de fapt întrebarea)

Ajunge, ce pana mea doar sînt în vacanţă.

De dincolo şi de dincoace, Pilu


p.s. la întrebarea 1, era nevoie să completez că rămân şi sînt acelaşi pentru Ionuţ Badea?

Tot io

4 comentarii:

  1. Ai ajuns si tu (in sfarsit) la varsta intrebarilor ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bea, mananca, f..a-ti de cap. Termina-ti concediul, incarca-ti bateriile si apoi spor la "rascolit". Chiar daca o sa fie cu miasme, asteptam nerabdatori niscaiva rezultate. Adica raspunsuri la intrebari. Sau si una si alta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la 8 întrebări am răspunsul, dar aşa îmi place mie. 2 întrebări mai aşteaptă, la piscină nu este vin sec, nu pot...căuta

      Ștergere

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...