19 iulie 2012

NEW BALAMUC


Gata cu socata, trec pe fotbal cu lopata. Prin decret deloc secret „Liga lu' Mitică” îşi dă obştescul...început, fix pe 20 iulie. Ocupat cu zilele de vacanţă, arestările pe timp de noapte, suspendările pe motiv de ejaculare precoce într-o politică de strâmbă lemne, fotbalul „nost ăl de tăte zâlele” face casă bună (nici o aluzie la iaurtul atât de natural) cu timpul liber. Trec peste introducere şi-mi etalez „părerea mea proprie şi personală venită de la mine”. Până să-mi povestesc pronosticul printr-un limbaj simplu, pot să spun în scris că mi-e scârbă de toţi deontologii cu picioare până în pământ şi fudulii pe post de pendule.
Să vină etapa şi odată cu ea fotbalul. Apropo a plagiat cineva prima etapă? Este o întrebare nu o POaNTA. Ha! Ha! Ha! Dar-ar dracu în ea de politică, că nu-mi place deloc, ...dar parcă poţi. Gata, am zis.
PANDURII TÂRGU JIU – UNIVERSITATEA CLUJ
Nu spun nimic nou, am citit şi pe GB dar şi prin alte „locuri”. Anul acesta e unul destul de subţire (apreciaţi cuvântul) pentru jucăriile doamnei, venită cu o freză ciudată pentru fotbal (pe parcurs lucrurile s-au mai schimbat), cu trecut la Chiajna şi viitor la Las Vegas. Cu chiu, cu vai am făcut de o echipă, dau la o parte privirile destul de ciudate ale GLORIILOR DIN CERURI la nefăcutele de pe pământ, şi hopa-ţopa la drum. Am făcut pariu cu mine şi am răbdare până în 2013. Zic destul de clar. În această ediţie nu luăm 100 de goluri. Din respect pentru natură, primele două etape nu dau din mine nimic, aştept meciul cu Steaua (am înţeles că şi alţii aşteaptă acelaşi meci) şi apoi mă...slobod. Nimic pe lumea asta nu poate să distrugă ADEVĂRUL. Hai „U”!
Pronostic: 2
CS SEVERIN – DINAMO BUCUREŞTI
Nici cel mai mare „peşte” din Dunăre nu se aştepta la un meci de liga întâi la Drobeta Turnu Severin. Dinamoviştii au trecut Dunărea datorită lui Apolodor din Damasc şi vor trece de CS Severin datorită...trecutului. Cu supercupa României atârnată de epoleţi, câinii (alt animal nu şi-au găsit) vor să muşte la Porţile de Fier 1, 2 şi atât, din orezul sârbesc cu legume mehedinţene. Se vor lăfăii după prima etapă fiind lideri, dar Dumnezeu nu-i atent la fotbal (e ocupat cu jocurile olimpice de la Londra) şi nu se ştie. Merg pe mâna unei mici surprize. Ce zici Boneti?
Pronostic: egalite – fraternite

PETROLUL PLOIEŞTI – CEAHLĂUL PIATRA NEAMŢ
Încă o echipă cu „româniaprestatoare” pe piept. Strâmbul (numele de cod a lui Mircea Rednic) pregăteşte un gulaş, o ceapă, un pahar de stropşală şi o zamă de limba boului, patronului din umbră. Vrea să se pună bine de la început cu el, banii lui şi palmaresul. Întotdeauna am apreciat zicala – „nu-i prost cine ia, dobitoc îi cel care dă”. Cu această zicală venită din duhoarea isterică a poporului ce a ucis-o pe Ana, aştept nişte poale în brâu întins la plajă pe malul Teleajenului. Domnule, dacă nici Mircea Rednic nu se agită pe bancă ce faceţi, ascultaţi aceeaşi voce?
Pronostic: bat lupii, da nu tare
1907 CLUJ – GAZ METAN MEDIAŞ.
Sprjinit pe o relaţie cu Dumnezeu, zic aşa: dă-le profesore câte poţi. Pentru amatori Fălcosul e...elev. Patronul cu nume de oraş industrial speră să-ţi îmbogăţească grila de programe cu o nouă emisiune – din ligă la...săpăligă. Hai plecaţi de unde aţi venit. Pa
Pronostic: le iau gazul
CSMS IAŞI – OŢELUL GALAŢI
Ieşenii iau cu asalt Copoul, berăriile, terasele şi casa de bilete. Forţează Dunărea la...Iaşi. E o geografie nouă, plină de orgasme şi „succesuri”, cuprinsă în noul BAC atât de...”bramburit”. Prunea cred că şi-a făcut tema, la fel şi Ionuţ Popa. Arbitrii sînt pe fază, cardurile au PIN, mâncarea are gust. Nu-mi fac probleme, gălăţenii l-au lăsat pe Marius Stan să joace bugetul Primăriei şi jucătorii pe la alte echipe. Pe Dorinel nu-l văd „la scăldat” la vara viitoare la Galaţi, poate la...izvoare.
Pronostic: îi tăvălesc moldovenii. Care?
GLORIA BISTRIŢA – ASTRA PLOIEŞTI
Lordul revine. Da aşa e nea Jeane, precum ai grâit. „Într-un fotbal murdar, porecla mea e...Lordul”. De aceea spun simplu şi exact. Gloria bate pe astra, Astra bate pe Gloria. Fiecare când îi vine rândul. Acum e rândul tău...Lordule.
Pronostic: mă duc pe mâna lui nea Jean
RAPID BUCUREŞTI – FC VASLUI
Asta-i partidă de partidă. După meci jignirile o să ocupe primul loc. Rating pentru cei...graşi şi parveniţi. Patronul bogat cu atitudini de bogat faţă în faţă cu patronul bogat cu „poze” de sărac. Porumb contra blat. Lapte contra cremă, vaci contra steakuri. Materie primă contra...en-detail. Dacă moldovenii bat, devin setoşi de primul loc încă de la început. Să fie fotbal...adevărat.
Pronostic: nu pierd moldovenii


VIITORUL CONSTANŢA – FC BRAŞOV
Hagi nu se dezminte. Nu-i pe bancă, dar îi acolo, nu se vede dar se simte. Asta e. A fost mare (dar nu mai mare ca Dobrin) jucător, şi mai mic ca antrenor. Ionuţ Badea (asta e, nu mă dezic de amiciţia lui, chiar dacă el se umflă în pene...psihologice) îi pregăteşte o...braşoavă.
Pronostic: nu pierde Braşovul
STEAUA BUCUREŞTI – CONCORDIA CHIAJNA
Una dintre cele mai neserioase echipe din prima ligă (câţi antrenori au terminat o ediţie de campionat) se confruntă cu Stan Păţitul. Europarlamentarul şi ale lui inepţii se vor coborî peste Reghe şi Prodanca dar şi alte brichete umane. Agramările lui vor face rating, de aceea în viitorul foarte apropiat, europarlamentarul o să-şi plagieze propriul destin. Chiajna? Drepţi!
Pronostic: mai încape vorba
Final de pronostic, final de păreri. Am zâmbit şi cam atât.
De dincolo şi de dincoace, Pilu

p.s.
întrebare: e adevprat că Marţian a cumpărat Chelsea? Nu de alta, dar l-am văzut cam supărat pe Abramovic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...