23 iulie 2012

REALITY SHOW


„...până să-mi povestesc pronosticul printr-un limbaj simplu, pot să spun în scris că mi-e scârbă de toţi deontologii cu picioare până în pământ şi fudulii pe post de pendule...”

„...în această ediţie nu luăm 100 de goluri. Din respect pentru natură, primele două etape nu dau din mine nimic, aştept meciul cu Steaua (am înţeles că şi alţii aşteaptă acelaşi meci) şi apoi mă...slobod. Nimic pe lumea asta nu poate să distrugă ADEVĂRUL. Hai „U”!...”
(www.sasesicinci.blogspot.com, joi 18 iulie)

Am dat nota de subsol, în altă parte evident, de teama plagiatului împuţit şi a suspendării.
De suspendare se vorbeşte şi pe la noi prin club, dar nu oricum, prin emisiuni unde camera este ascunsă pe trepied. Nu vorbesc, în scris, despre Târgu Jiu pentru că eram la peluză şi nu „bat” până în zona cu labdă, tac precum am ameninţat, doar trei etape.
Baiul îi altul. Nu m-am tăvălit ca un nebun înconjurat de camere prin faţa lui Brâncuşi şi a lui sărut lăsat la poartă, m-am aşezat ca un obosit pe un scaun la o masă tăcută şi povestită prin viu grai de oameni care au şcoală, nu una ci câte...vor ei şi sistemul lor de valori.
Dacă o echipă pierde, printr-o logică tâmpită cealaltă câştigă, dacă o echipă joacă bine nu-i musai ca cealaltă să joace prost, cealaltă joacă ce ştie, cât poate şi mai ales la...rezultat. Cu nostaligia finalei de la Roland Garros, de anul acesta, 6  - 2 de la Târgu Jiu e o bună „rachetă” pentru cuplul umoristic cu buzunarele goale şi veleităţi de milionari, Prodan – Mărginean, să-şi reorienteze pregătirea profesională în orice altă parte a fileului din sceneta „ Aşa-i în tenis”. La servire, valoare, la primire...răcoare, că aşa-i în...tenis.
Partea cu decolteu artificial din administraţia clubului n-a vizionat sceneta interpretată de Toma Caragiu cu toate că m-a ameninţat, indirect ce-i drept, cu următoarele cuvinte: ”...cred că este mai bine să mă lase pe mine să vorbesc, deoarece am 40 de ani în TV, pentru că acolo m-am născut...”. Nu cred că se referă la cele două ore de program de până în decembrie '89 şi nici la alte canale tv, apărute după succesul lingăilor din linia a doua, că altfel rămâne o repetentă.
Intenţiile bune apar odată cu...faptele. Dacă m-aş enerva pe propria persoană şi mi-aş da în cap cu Istoria, n-aş fi plecat spre o altă istorie. Este sentiment sau atitudine gestul de la Târgu Jiu? E adevărat n-aţi fost femeie de serviciu şi nici suporter pe la Lupeni sau Sărmăşag, n-aţi existat în exil (ar fi imposibil dpdv biologic) la Sibiu, n-aţi avut ocazia să-l atingeţi cu un cuvânt pe prof. Ghe.I Bodea, n-aţi plâns după meciuri şi nici n-aţi râs, nu aţi făcut nimic din toate astea şi atunci cum să „apreciez” spusele astea: „...n-am văzut aşa ceva nici în Liga a 3-a. Când scorul s-a făcut 0-2, am cerut o analiză a jocului, iar la 0-3 am şi plecat de la stadion. Eu am o altă viziune asupra fotbalului. Acum încerc să mă calmez….” (www.gorjexclusiv.ro). Romprestatoare de atitudine mă las păgubaş şi aştept aşa cum am spus. Să vină şi meciul cu Steaua şi apoi vorbim.
Vă recomand, în pauza filmărilor de la serialul tv să răsfoiţi câteva cărţi (pot să le pun la dispoziţie). Acele cuvinte n-au nimic în comun cu cei 40 de ani de tv pe care-i purtaţi în expresii, n-au nimic nici cu fotbalul din România, în schimb au, acele cărţi, un rol major pentru românii ce-şi iubesc limba şi ţara. Nu sînt patetic, că dacă ar fi aşa v-aş fi ignorat de la început. Ăsta-i un semn bun, că v-am acordat atenţia.
Apropo, dacă vreau o lume normală, asta e, vreau şi comunicatori...la fel.
Vine meciul cu cel mai Lord din fotbalul de pe la noi. O să devin pui de...Lord, cu toate că, am afirmat prietenilor din drumeţia de la Târgu Jiu, citez din memoria mea bolnavă – „...pe Claudiu nu-l prinde meciul cu Steaua în postura de antrenor...” – sau actor Las Pegas. Da aţi citit bine, Pegas, cu P de la...Mărginean.
De dincolo şi de dincoace, Pilu

p.s.
1. dacă discuţia de la club a durat două ore (când au participat şi reprezentanţi ai suporterilor) şi s-a încheiat cu demisia lui Clau-gol, cât a durat discuţia de la Primărie şi de ce...aşa puţin?
2. să pariez 100 de euro pe X duminică?
3.
Tot io.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...