22 februarie 2012

UMBRA LUI BOC PE…SOMEŞ

Interesante mai sînt sondajele astea, bate-le-ar norocoasele de la 6 din 49. Nici n-am scăpat bine de Emil Boc, că şprinţar şi harnic, aşa cum îl ştiu, apare pe nevăzute în...cărţile nemăsluite ale sondajelor, pentru că tot ceea ce a creat omul cu mâna lui nu este virusat şi nici nu conţine conservanţi.

N-au trecut anii precum vor câinii şi tare fălos micuţul candidat al...afirmaţiei D punct A punct, arunca cu lopata prund dintr-o basculă ce-şi învârtea roţile prin Mărăşti. (n.n. cartir din Cluj-Napoca). Prund a azvârlit, zăpadă la fel, ceai a împărţit, a şi cosit pentru deontologii prezenţi, doamne ce lucruri minunate a făcut micuţul candidat.

Fără nici un gând venit din sufletul lui de fost demisionar şi actual om liber, n-am auzit nici un gând că ar vrea să calce pe urmele lui Apostu, până la un moment dat ce-i drept. Apostu a luat-o pe altă cale şi n-aş crede că fostul demisionar s-ar adapta în postura de om ocupat. Nici vorbă şi pleacă Satană de lângă mine, că tu-mi încurci minţile. Plecând pe nepusă masă (sâc) din buricul capitalei nu l-am mai zărit. Nici cu bune, nici cu rele. Singura apariţie, nedorită ce-i drept, a fost una la şuşu gol, prezentându-mi un dos de om normal şi atât. A fost o măgărie tot acest balamuc. S-au agitat mogulii, CNA-ul a luat atitudine, ratingurile au explodat, nu s-a mai înţeles om cu om. Motivul? Dosul lui Emil. Să n-am parte de reportul jocului „Noroc” dacă am înţeles ceva din acest joc.

Fostul demisionar naşte amintiri plăcute pentru clujenii cu dare de mână, adică cu dare de clic pe mouse. Aici mă refer la cei care l-au ales într-un sondaj propus de FTR.RO. Ce nu înţeleg eu în această democraţie? Multe m-aş grăbi să-mi răspund, dar parcă sînt într-o sală de teatru din Congo şi privesc piesa de teatru O scrisoarea pierdută a dramaturgului Caragiale, dar regia să fie a maestrului Ciulei. Măi nene, nici cetăţeanul turmentat nu era atât de alcoolic pe cum aş crede în urma acestui...rezultat. 40 de procente îl învelesc pe golaşul Boc, nimeni altul decât creatorul vremurilor bune în care trăiesc. 40 la % e mult pentru mine, prefer să tai 25 de procente pentru bugetarii care l-au ales, 15 procente tai din dreptul pensionarilor, iaca pe nevăzute am ajuns la...pielea goală. Emile eşti ca o nălucă, nu spui nimic, nu faci nimic, dar lumea te vrea. Abia aştept să te urmăresc în campania electorală cum îmi explici cu mintea ta de profesor universitar şi de fost premier despre ce va urma în viaţa mea de clujean...asimilat.

De la o poză, atât de banală pentru unii (vă rog să apreciaţi că n-am scris - unele), în care am admirat discreţia...fotografului şi până la realegerea ta ca viitor primar, e o distanţă atât de scurtă şi mai bine-mi privesc actul de identitate. Ce să vezi? N-am buletin de Cluj-Napoca. Emile eşti fericit, ai câştigat un vot fără să-ţi depui candidatura. Abia aştept să te văd pe scenă alături de alţi oameni de bine - Băsescu, Videanu, Voinescu, Udrea, Ungureanu (până atunci o să fie şi pedelist cu acte-n regulă), Blaga, Olteanu, Berceanu, Igaş, Baba, Funeriu, Anastase şi acest şir a oamenilor de bine poate continua pe toată lungimea autostrăzilor inaugurate,dar nu de la noi - pe scena din „locaţia respectivă” şi cum grosul portocaliu în faţa clujenilor căscaţi voi o să le...închide-ţi gura.

Ce interesant măi Emile, toată acestă poveste e de fapt un scenariu, un vis, în realitate ea nu există. Tu n-ai spus că apari ca viitor candidat, chiar mi se pare umilitor, din funcţia de premier să ajungi...primar, tu care ai fost creatorul noii Românii, să te întorci la un...ciot, deci şi prin urmare dă-l naibii de scenariu şi lasă-mă să-mi lovesc mintea de realitate.

Profilul viitorului candidat la Primărie pentru mine, îi musai să aibă nasul mare, că altfel i-aş face prim plan, apoi să aibă o soţie dar şi amantă, copii cu nemiluita şi abia în ultimul rând să fie cetăţean român, că altfel n-are rost. N-am schimbat nimic.

Abia acum mi-e ciudă că n-am buletin de Cluj-Napoca.

M-am urcat pe şa...ua limuzinii din faţa vilei de lângă piscină, am declanşat alarma şi am plecat prin ţară să culeg alte poveşti pentru... povestitori.
De dincolo şi de dincoace, Pilu

p.s. Un autograf pe poza cu şuşu gol, îmi dai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...