08 august 2012

ŞMECHERUL ŞI FRAIERUL

Nu ştiu alţii cum sînt, dar eu cînd mă gândesc la spusele mele (e adevărat am plagiat puţin...bine începutul) de acum 4 luni, 3 săptămâni şi 5 zile (teama unui nou plagiat m-a obligat la câteva zile în plus) îmi vine să-mi coafez puţinele fire de păr, ca...dar mai bine nu, că cine ştie,  poate un rol în reality-show alături de interesantul Solo mă face investitor la un club unde autobuzele sînt avioane şi salariile nişte remuneraţii care se primesc în funcţie de cât de cinstit şi onest eşti.

Şi acum plâng la cuvintele plecate din adâncul unui mare „u-ist” cu înclinaţii interesante – „...eu sînt un politician onest şi corect...” – şi provoc o înghesuială asupra corectitudinii, onestităţii sau alte merite nepremiate la Olimpiada de la Londra. Las departe „limitele” aceluiaşi „mare u-ist” şi întreb ca un nemernic – CE SE ÎNTÂMPLĂ AICI, DA AICI LA „U” CLUJ, DE PESTE DOUĂZECI DE ANI?

Am impresia că toţi viruşii, chiar dacă unii au transpirat în tricoul alb-negru, s-au adunat la acest club, iar medicii care propun diagnostic sînt depăşiţi sau nişte neisprăviţi.

După aventura de pe „23 a opta” apar nemulţumirile. Nu e corect, din cnp-ul meu de vedere. Oricât de prieten ar fi Paul (n.n. Cernişov) nu poate fi pilot de Yutton 1 – 11 (iluzie la rombac, nici o...aluzie) şi să ofere condiţii de zbor pe axa Walter – Umilinţă – U Cluj.

Mister F.W. înţeleg că unele scandări, bannere sau alte afişe v-au provocat disconfort. Corect. V-aţi întrebat cel puţin o singură dată, DE CE?  Dacă v-aţi pus această întrebare, vă rog să căutaţi răspunsul la aceşti oameni. Atenţie nu sînt coborâţi din tribune VIP, n-au complexitatea minciunii, au greşeli, e adevărat, dar sînt pătimaşi şi...atât. Gata cu suporterii, mă refer de acum la mine.

Nu ştiu alţii cum sînt (asemănare cu începutul) dar cred că-i musai să fii mic pentru a ajunge patron la această echipă. Să răspunzi în poziţie de drepţi, tu, ca patron, la comanda unui neisprăvit, eşti obligat de divinitate să ai numele Mărginean şi Ioan. Acest patron nu aduce decât imaginea românului flămând, fără relaţionări, dar pion plin de atitudini miliţieneşti dispus să existe în realiate ghidat de un cuvânt atât de iubit de unii. Cuvântul se numeşte...şmecherie. Datorită lui, cuvântului, această naţie este atât de avansată şi de...suspendată.

Cât de mici sînt „marii clujeni” în faţa unor...şmecheri: unu-i patron , dar nu-i, altu-i impresar dar îi...manager, altu-i bine mersi şi nu se...bagă.

Prin târg umblă vorbă că de fapt fostul premier, fostul preşedinte de partid şi fostul primar (scuze, sînt puţin vizionar, nu cred într-un viitor mandat) nu l-a adus pe F.W la Cluj şi Napoca. Încă o „şmecherie” pe care o cred. Aştept o altă „şmecherie”, să se laude cineva „nu eu l-am dus de aici”.

Umilinţele din primele două etape sînt trecute cu  vederea, problema e alta. Nu le pot...uita. Dacă în primul set, de la Târgu Jiu, Niculescu era într-o „strânsă legătură” cu AMP, la cea de a doua deplasare am văzut mai bine meritele...fostului antrenor. Da, sînt prieten cu Cristi şi am să rămân, de aceea poate sînt orbit, dar nu pot să accept într-o „şmecherie” de pregătire realizată cu atâta „trudă” în Austria.   Claudiu, pune „mâna pe carte” şi te pregăteşte, revino la ce te pricepi. Dă goluri, deocamdată pălăria asta e cam mare. Mă refer la pălăria de...PRO. Claudiu, deocamdată atât spun şi scriu. Ajută...ECHIPA!

Dacă mai există o bucată de demnitate în „româniaprestatoare” vreau să aud expresia atât de cunoscută printre „şmecheri” – fără număr – ca jucătorii să poată râgăii, pentru că au avut ce mânca. Ce să înţeleg eu, ca un simplu chibiţ, că pe tricoul unui jucător este scris...umilinţă, în loc de partener, că numele lui îi musai să stea ascuns, că încă nu-i...şmecher şi nu poate avea nume la vedere. O sugestie pentru viitor. Pe spate, în locul bucăţii de – habar n-am ce este – să fie scris la fiecare cnp-ul, poate ajută la ceva.

M-am plictrisit şi mă opresc pe aici. Nu v-am urât şi nici nu vă urăsc. Sînt destui care să aibă acest sentiment al urii, dar dacă românii mai acceptă mult timp (o mie sau două mii de ani) aceste „şmecherii” să nu-şi pună întrebarea – De ce Cluj Napoca nu-i oraş românesc?

Am plecat să fac o...şmecherie. De dincolo şi dincoace de nimic, Pilu

2 comentarii:

  1. vasile din grota9 august 2012 la 22:47

    nu se poate copagula o "atitudine" in romania. lasitatea in sport nu este diferita de lasitatea generala. ne pleaca copiii. rusine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Claudiu a fost o pacoste pentru Dinamo, mai ales in ultima perioada. Badea nu a fost un fraier cind l-a cedat lui Walter. Ruşine şi celor care sprijină laşii în grup. Informaţiile primite de tine Pilule sint usor virusate. Aştept noi şi noi texte.

    RăspundețiȘtergere

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...