01 noiembrie 2011

15 ROMÂNI CARE MERITĂ RESPECT


O vorbă din popor nepreluată de „sociologi” în marile lor sondaje de opincuţe spune clar şi răspicat – „cine n-are de lucru îşi distruge gospodăria şi o ia de la capăt”. Nu ştiu ce mă face să cred că sondajul despre fotbalul din România, realizat de Vasile Dâncu e unul plin de date.
În urmă cu ceva ani, să tot fie vreo 22, am lucrat la Centrul de Calcul al I.S.C.T şi acolo era un „spaţiu” numit – Birou Control şi Prelucrări Date. Fiecare om îşi băga în ele de date, iar după opt ore mergea acasă. Astăzi, poate merge la mall.
N-am avut răbdare să citesc tot sondajul, m-am plictisit când am văzut că Nicolae Dobrin a „reuşit” să câştige 1 PROCENT la fel ca...Marica.
Gicule Dobrin (iartă-mă că-ţi vorbesc la persoana întâi) tu şi astăzi EŞTI VIU pentru Români. E drept în acest sondaj eşti mai mic, cu jampierele lăsate şi cu întrebare deschisă. Propun pe viitor o altă întrebare: Nu-i aşa că...trăiţi bine? Nu m-ar surprinde ca 30 % dintre răspunsuri să le găsim în...cer.
Revin la procentul de „U”n”U” ce l-am găsit la echipa Universităţii Cluj. E foarte simplu. Au fost luaţi la întrebări un număr de aproape 1500 de...cetăţeni. În perioada 1 – 2 noiembrie. În data de întâi a lunii au fost găsiţi acasă cei care n-au ajuns prin cimitir, ca să aprindă o lumânare pentru cei care le-au data şansa să existe în acest sondaj.
Cum să fiu supărat că „U” Cluj e mai puţin iubită decât altă echipă. E normal. Nimeni nu-i perfect. Că Steaua e pe primul loc? Chiar nu-i surpriză şi cui îi pasă. Dar vine bomba (una dintre ele), apare...Progresul!!! Hopa. Nu l-aţi uitat pe Ozon, Mateianu, Ţârcovnicu, Mândru, Protopopescu (i-am scris într-o ordine întâmplătoare). Pentru „analişti” numele menţionate sînt scrise la loc de cinste în istoria...Progresită.
Cum să mă surprindă rezultatele acestui sondaj?
Nimic nu mă poate surprinde, decât soţul amantei mele că-l înşel cu...amanta lui.
Ce m-a liniştit e pagina în care a apărut o întrebare şi aproape 1.500 de răspunsuri, adică mai exact, peste 81 % au răspuns că n-au fost la stadion niciodată (59 %) iar restul de 22 de procente la rubrica: mai rar.
Deci cea mai iubită echipă din fotoliu este...chiar nu mă interesează.
Chiar îmi pare rău că am dat atenţie şi mi-am consumat energia pe un fâs.
După ce voi pune mâna pe piept şi mă ascund la subteran, al dracului dacă n-o să merg (în continuare) la fiecare meci a lui „U”.
M-am oprit la pagina 13 sau 14, n-am putut fi atât de „înţelept” mai departe şi am cedat. Am plecat să dau de mâncare la vaci şi oi. În lumea animalelor mă simt liniştit şi netrădat. O vacă chiar mi-a „mugit” despre o oaie că-i slăbită. I-am dat mai multă atenţie ei, celelalte animale m-au înconjurat pentru a-mi demonstra (nu ştiu dacă mai era nevoie) că mă pot baza NUMAI pe ele.
Mă bucur că EXISTĂ un procent pentru „U” Cluj. 1 % din cei aproape 1.500 de...cetăţeni îşi iubesc ISTORIA şi ŢARA, restul nu contează. Cu 15 români pot pleca la luptă.
Ah, am uitat ceva – despre morţi numai de bine!
De dincolo şi de dincoace,
Pilu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...