18 ianuarie 2012

COPY - PASTE

Am obosit şi nu mai am inspiraţie, mi-am căutat inspiraţia de m-a găsit transpiraţia, deci şi prin urmare am recus la o metodă plină de substanţă şi de viitor. Nu-mi place să creez poveşti fără atitudini fără sens, origine şi direcţie, aşa de dragul vectorului.

Vă rog să luaţi aminte la următoarele declaraţii şi să nu vă minunaţi, ele au fost, sînt şi vor rămâne ale unor oameni cu discernământ şi cu dare de mână şi nu un coate goale, zgârcit, miop şi cu diabet ca sus şi subsemnatul:

Traian Băsescu, preşedinte de ţară

„...dacă este un duşman mai mare al apariţiei încă a unui sistem privat de sănătate, el se numeşte Raed Arafat..." “"Vă mai dau un exemplu de rezistenţă - am avut o discuţie cu Raed Arafat, cel care a creat sistemul SMURD. Dacă este vreun duşman mai mare al apariţiei încă a unui sistem privat de sănătate, el se numeşte Raed Arafat, uitând că el a fost fundaţie la Târgu Mureş, la care şi eu am contribuit cu 2% din salariu pentru că făcea un lucru bun..”

“...nimeni din sistem nu vrea schimbarea acestuia sau foarte putini o vor, probabil medicii mai tineri sau cei la mijloc de cariera. Spitalele nu vor schimbarea, medicii de familie nu vor schimbarea, sistemul de urgenta nu vrea schimbarea. Inteleg prin toate semnalele publice ca si o mare parte din public nu vrea schimbarea sistemului de satatate..."

George Becali, europarlamentar ales

"...ce proteste, 500 de insi? Sunt manipulari, sunt oameni din galeria Stelei care ma injurau pe mine la Peluza Sud. Sunt manevre facute de PSD. Cei care ma contestau pe mine s-au dus acum la protest. O sa ma duc la Jandarmerie sa le spun cine sunt...” şi “Am fost scârbit când am văzut că mii de români au ieşit în stradă ca să-i ia apărarea unui arab împotriva preşedintelui Traian Băsescu. Chiar dacă ar fi greşit Băsescu, n-ai voie să-i iei apărarea unui arab! M-am uitat cu scârbă la televizor! Mi-e scârbă de romanii care au ieşit în stradă...”

Ioan Olteanu, parlamentar aflat la putere

“...nu oricine are curajul sa vina in strada sa strige "Jos Basescu, Jos Boc sau Jos Guvernul" şi “acesti extremisti au fost recuperati de Opozitie si transformati in reprezentanti ai intregului popor..."

Raed Arafat, fost şiu actual

"...am spus si repet: nu sunt interesat sa intru in politica nici acum si nici in viitor. As vrea sa se inteleaga acest mesaj...”

Emil Boc, prim-ministru

“...concluzia este aceasta, domnul Arafat îşi va relua, cu acceptul şi cu ce am spus mai înainte, postul de subsecretar de stat la Ministerul Sănătăţii..."

"...au fost unele informatii gresite pe care le-am avut atat presedintele cat si eu cu privire la acest subiect, dar viata merge inainte si le vom rezolva pe parcurs..."

“...am subliniat ca medicul Arafat este omul potrivit la locul potrivit..."

“...ce discut eu cu presedintele poate face obiectul memoriilor pe care le voi scrie...”

„..recunosc dreptul oamenilor de a manifesta într-un cadru legal, pașnic.Am restructurat mulți bugetari, dar a fost nevoie pentru ca România să meargă mai departe. Fiecare își are în vedere situația, nu stie ce înseamnă buget la nivel național, deficit, pe ei nu îi interesează asta. Noi ne-am asumat să atragem toate nemulțumirile oamenilor și să le personificăm. Cineva trebuia să facă aceste lucruri. România este pe o direcție bună și și-a creat premisele de creștere...”

„...e un om dedicat în integralitate, 100%, profesiei și profesionalismului. Și cred că și din atitudinile lui din aceste zile s-a văzut că n-a intrat în ninciun fel de joc politic și a rămas același susținător al sistemului și al crezului într-un sistem de urgență care salvează vieți în România, fiind un profesionist de urgență...”


"...în privinţa absorbţiei fondurilor europene, obiectivul este ca în 2012 să aducem în ţară şase miliarde de euro, pe fondul de coeziune şi pe fondurile din agricultură, şi care să asigure modernizarea ţării noastre...”

Vasile Cepoi, actual

“-..noi vrem să colaborăm cu doctorul Arafat, el are multă experienţă, să vedem dacă şi dânsul doreşte acest lucru. Dorim ca la dezbateri să participe adevăraţii profesionişti..."

Teodor Baconschi, ministru spre externe

"...mahalaua violentă şi ineptă încolonată ca minerii odinioară în spatele moştenitorilor Securităţii..."

Kelemen Hunor, preşedinte de partid sau uniune

“...protestele paşnice sunt foarte normale într-o societate civilizată şi nu trebuie să ne speriem dacă ies în stradă şi dacă îşi cer drepturile..."

...şi pot continua, dar merită?

Dacă sînt greşeli gramaticale, asta e, am spus în scris de la început este un simplu copy-paste, deci şi prin urmare nu-mi bag mâna acolo unde alţii îşi bat gura.

Aşa-i că-i simplă metoda asta de a-ţi etala cunoştinţele prin dute-vino sau copy-paste şi să pozezi în erou. Aţi mai întâlnit aşa ceva? Serios? N-aş fi crezut că e în stare de aşa ceva. Hai, pa.

M-am urcat pe şa...ua limuzinii din faţa vilei de lângă piscină, am declanşat alarma şi am plecat prin ţară să culeg alte poveşti pentru... povestitori.
De dincolo şi de dincoace, Pilu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...