07 mai 2012

ROMÂNIA A SCĂPAT. CLUJ NAPOCA ÎNCĂ NU!


Sînt şi vor rămâne oameni care să sprijine culoarea portocalie, chiar dacă a parcurs toate decolorările politice nebănuite şi negândite de falşii pictori din tuburile judeţene ale acestui pedeleu la vale. Au fost plimbaţi cu „cătuşe vechi” (pictură) din motive de siguranţă pentru a face distincţie sigură între „dreapta” şi „stânga”. Au fost umiliţi cu ouă şi alte produse cu teveaul de 24 %. Cu alte cuvinte câte „valori” portocalii m-au făcut harcea-parcea, culminând cu cel mai infantil premier pe care l-a avut România. Cu alte cuvunte „Filosofia salvează România!”. În genunchi imploram cerul să-şi mişte cu câteva grade privirea spre ţara tuturor posibilitaţilor şi cerul consecvent privea cum americanii îşi văd de...treabă. Cerul n-a înţeles că şi „la noi” se poate”.
A plecat Boc (mă refer strict la ce s-a văzut), a venit pentru o curăţenie cu aspiratorul carieristul MRU şi acum şterge praful un alt mare filosof, iubitor de carte şi de drept, nimeni altul decât Victor. Victor Ponta Iarăşi şi din Nou „Filosofia salvează România”. Nu-i bai. Preşedintele (fost corijent din câte ne-a...informat) are şansa să-şi consolideze cunoştinţele de filosofie şi de drept. Il va pune în poartă pe Socrate, iar atacant pe cuplul Hegel – Kant.
Emil Boc, după mai multe sezoane (ratate) în capitală, revine la Cluj şi Napoca, dar nu oricum ci în postura de candidat în locul lui Apostu (până la arestare). Mă bucur şi sînt fericit că n-am buletin de Cluj Napoca. Emile cred că te-ai prins, dacă n-ai băut destul lăptişor dar fără tva. Ai reuşit să-mi distrugi bugetul şi acum apari în postura unei fecioare. E mult. Prea mult. Rămâi pe nicăieri şi-ţi mulţumesc. Apreciază faptul că nu ţi-am scris „succesurile” din epoca recent apusă şi sper ascunsă.
De la Barbu Catargiu şi până la marele pesedist Victor Ponta, pune tu semnul egal în dreptul unui fost prim-ministru şi dă-mi un semn. Bănuiesc că de la Constantin Sănătescu sau Nicolae Rădescu începi să-ţi măsori „succesurile” că altminteri nu cred o iotă (cunoşti termenul?). Sub deviza ce am fost şi o să fie şi mai rău aştept „egalitatea” sau de ce nu...victoria, dar nu Palatul.
În campania electorală îţi propun câteva „bune intenţii” din partea mea:
-                             să vorbeşti alegătorilor numai din tramvaiele 100, 101 şi 102;
-                             să intri de unul singur în casele clujenilor şi să spui adevărul;
Următoarele, numai dacă la poziţia doi nu s-a întâmplat nimic.
-                             să ne spui cine a inventat acestă morişcă politică şi de ce;
-                             mergem spre federalizare sau regionalizare;
-                             ce ursuleţi de pluş se vând cel mai bine;
-                             de ce „umaniştii” sînt mai tari decît „realiştii”;
-                             sloganul campaniei: „clujeni feriţi-vă buzunarele, s-a primit salam”;
-                             pe viitor fiecare clujean e obligat, înainte de culcare, să rostească rugăciunea „eu sînt mic...”
Nu ştiu cum sînt alţii, dar eu nu pot uita cum te-ai luptat cu corupţia şi faliţii ei. Ai fost un mic haiduc, înconjurat de bune intenţii. Simt că-n zilele următoare vei ieşi la coasă prin parcurile clujene, o să ne scapi de zăpada ce-o să vină, umbrele portocalii ascund razele soarelui, orezul din pungile de plastic o să-şi desfeţe gustul în sarmale, pixurile, atât de dorite de viitori filosofi, vor lăsa scris pe hârtiile de o sută de dolari „eu cred în Dumnezeu, dar niciodată în campania electorală”.
        Simt că am pierdut partida cu urna, de aceea mă las împins de valul schimbării, şi-mi schimb...opinia portocalie în una fără nici o culoare, fără gust şi fără miros. Ai ghicit, mi-e sete. Împing urna. Cade. Se numără voturile. Avem primar. Şi ce-i cu asta? Toţi sîntem muritori. După ce atingi Everestul, pe cine mai interesează că escaladezi Dealul Feleacului. Hai, mă laşi.  
        Am ales. Rămân acelaşi şi fără buletin de Cluj Napoca.
Pilu B.

3 comentarii:

  1. tare frate, poate te cauta...cineva.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: cine sa-l caute? mardeiashii pedele? nici Pilu nu e singur, asa ca, atentie la mine, batul are doua capete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Boc e mic, n-are curaj sa se bata cu o musca

    RăspundețiȘtergere

ALIANȚA RUPTĂ-N CUR

Nu simt nevoia de nicio introducere pentru acest nepamflet, dar simt nevoia de a spune (și scrie) că nu sunt prost. Sau doar așa cred? În co...